تندیس ویژه برند کارفرمایی به ایرانسل رسید
به گزارش با فناوری، ایرانسل، تندیس ویژه رویداد برند کارفرمایی، از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه کار را دریافت کرد.
به گزارش با فناوری به نقل از ایرانسل، رویداد «برند کارفرمایی»چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران با حضور مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس و مدیران کسب وکارهای فعال در حوزه اقتصاد نوآوری کشور، برگزار و با تقدیر از چهره های برگزیده عرصه منابع انسانی، تندیس ویژه این رویداد به ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، اهدا شد.
در متن این تندیس خطاب به بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل آمده است: «یکی از پیش نیازهای دستیابی به نوآوری، باور به مسیری است که برگزیده ایم. به همین دلیل، بر خود واجب دانستیم در نخستین رویداد برند کارفرمایی، از شما بعنوان یکی از چهره های ثابت قدم و تأثیرگذار در مسیری که امید به بهبود را در ایران عزیزمان زنده نگه می دارد، تقدیر نماییم.»
اولین دوره رویداد «برند کارفرمایی» از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه «راه کار» است که با هدف بررسی چالش ها، الزامات و فرصت های سازمان ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این حوزه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسب وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار گردید.
این رویداد تلاش می کند مدیران در رابطه با برند کارفرمایی در کسب وکارهای مختلف ایرانی همچون اکوسیستم نوآوری کشور را گرد هم آورده و شرایطی را فراهم آورد که بهترین ها و مؤثرترین تجربه ها به اشتراک گذاشته شود.
برند کارفرمایی به معنای ارزشی است که افراد، برای آن شرکت و کیفیت محیط کاری آن، قائل هستند. شرکت ها با سرمایه گذاری و بهبود برندکارفرمایی خود می توانند به انتخاب های اول کارجویان تبدیل شوند و از این طریق کم تر دغدغه جذب نیروهای توانمند را داشته باشند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب