رگولاتوری اعلام كرد؛
بیشترین حجم شکایات ارتباطی مشترکان در 20 استان
با فناوری: در شش جلسه کمیته عالی صیانت از حقوق مصرف کننده، به شکایات ثبت شده 20 استان کشور در سامانه 195 رسیدگی و در مورد آنها تصمیم گیری شد.
به گزارش با فناوری به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، کمیته عالی صیانت از حقوق مصرف کننده در جلساتی مجزا، ۱۲۷ شکایت ثبت شده مشترکین شرکت مخابرات ایران در استانهای زنجان، گیلان، قزوین، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، تهران، کرمان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، مازندران، سیستان و بلوچستان، همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) که در پروسه تعیین شده این سامانه بی پاسخ مانده بود را بررسی و رسیدگی کرد.
از مجموع ۱۲۷ شکایتی که در این جلسات بررسی گردید مشکل مربوط به ۵۳ شکایت رفع و این شکایات مختومه اعلام شدند. برمبنای آمارهای موجود، استانهای فارس با ۲۰ شکایت، گیلان با ۱۶ شکایت و آذربایجان شرقی با ۱۳ شکایت بیشترین آمار شکایات باز را به خود اختصاص داده بودند.
بر اساس این گزارش، عدم رعایت تعرفه مکالمه، قطع ارتباط، عدم تامین کابل سرقت شده، عدم واگذاری خط تلفن ثابت، مغایرت در محاسبه هزینه های قبض، عدم پاسخگویی مناسب و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب، هزینه نصب و راه اندازی سرویس و عدم واگذاری سرویس، تأخیر در نصب و راه اندازی سرویس، قطع سرویس تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم خروج از PCM، سلب امتیاز خط مشترک و تغییر شماره در کابل برگردان بیشترین حجم شکایات ثبت شده توسط مشترکین این مناطق در سامانه ۱۹۵ را داشته اند.
این جلسات با حضور مدیرکل دفتر صیانت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، نمایندگان روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، مدیران کل مناطق ۹ گانه رگولاتوری، مدیران مناطق مخابراتی استانها و نماینده شرکت مخابرات ایران اجرا شد.
منبع: با فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب