كمپین اسنپ با موضوع آگاهی بخشی سرطان پستان اجرا شد

همکاران اسنپ حامی بیماران دچار سرطان پستان

همکاران اسنپ حامی بیماران دچار سرطان پستان

به گزارش با فناوری، همزمان با ماه آگاهی بخشی از سرطان پستان، اسنپ کمپین آگاهی بخشی در رابطه با سرطان پستان را در ۳ بخش آگاهی بخشی به کاربران مسافر، کاربران راننده و همکاران اجرا کرد.



به گزارش با فناوری به نقل از مهر، کمپین این سامانه در مورد آگاهی بخشی از سرطان پستان با شعار «تشخیص زودهنگام سرطان پستان، قدمی بزرگ تا درمان» از ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان، همزمان با ماه اکتبر، در قسمت های مختلفی برگزار گردید. آگاهی بخشی به کاربران مسافر، کاربران راننده و همکاران اسنپ از مهم ترین بخش های این کمپین بود.
در بخشی از این کمپین، تمامی همکاران اسنپ و خانواده های آنها برای انجام سونوگرافی و ماموگرافی مجانی و غربالگری اولیه سرطان پستان به «مرکز جامع تشخیص سرطان» واقع در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی برکت دعوت شدند. این طرح تا ۱۰ آبان (پایان ماه اکتبر) برای این گروه هدف فعال بود.

آگاهی بخشی به همکاران اسنپ

اسنپ با همکاری موسسه خیریه «بهنام دهش پور» در قسمت دیگری از این کمپین کوشش کرد تا آگاهی همکاران خویش را در رابطه با سرطان پستان، از راه محتوای آموزشی مکتوب و ویدیویی، افزایش دهد. در این آموزش ها نکاتی در رابطه با علایم اولیه سرطان پستان، نحوه خودمراقبتی، راه های پیشگیری و اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان پستان عرضه شد.
از سوی دیگر، بازارچه خیریه ای هم با مشارکت این موسسه برای همکاران اسنپ در دفتر مرکزی این شرکت برگزار گردید. عواید حاصل از این بازارچه به صورت مستقیم به موسسه خیریه دهش پور و برای تأمین بخشی از هزینه های درمان بیماران دچار سرطان پستان اهدا شد.

آگاهی بخشی به کاربران راننده اسنپ

در کمپین «آگاهی بخشی سرطان پستان» مهم ترین سرمایه اسنپ یعنی کاربران راننده درنظر گرفته شدند. باشگاه رانندگان اسنپ از راه کانال های اطلاع رسانی خود آگاهی بخشی نسبت به سرطان پستان را در دستور کار قرار داد. در این راستا، یکی از اپیزودهای رادیو اسنپ به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در مورد این سرطان اختصاص داده شد.

کمپین ادامه دارد

لازم به ذکر است اسنپ در جهت این کمپین، هجدهمین طرح نیکوکاری کلاب خویش را به آگاهی بخشی کاربران مسافر در رابطه با سرطان پستان اختصاص داد. در این بخش از کمپین که همچنان فعال است اسنپ با همکاری موسسه خیریه «بهنام دهش پور» طرح «مشارکت در خرید دستگاه ماموگرافی سه بعدی برای مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم» را در قسمت نیکوکاری کلاب اجرا می کند.
کاربران مسافر می توانند با اهدای امتیازهای کلاب خود، بدون پرداخت هیچ مبلغی، در این طرح مشارکت کنند. اسنپ در ازای هر ۲ هزار امتیاز کاربران مبلغ ۴ هزار تومان برای پیشبرد طرح به خیریه پرداخت می کند. در این بخش از کمپین، ضمن اجرای طرح نیکوکاری کلاب، مخاطبان اسنپ از راه اطلاع رسانی های متنوع در مورد ابعاد مختلف سرطان پستان آگاه می شوند.

تشخیص زودهنگام سرطان پستان، قدمی بزرگ تا درمان

طبق آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت که در سال ۲۰۲۲ انتشار یافته، شایع ترین سرطان بین زنان در کشور سرطان پستان است. این سرطان در کل جمعیت کشور هم با شیوع ۱۱/۳ درصدی دومین سرطان شایع گزارش شده است.
تشخیص زودهنگام سرطان پستان سبب اثربخشی درمان، کاهش عوارض درمان و کاهش مرگ ومیر می شود. این مورد نه تنها به نفع بیماران و خانواده های آنان است، بلکه می تواند با کاهش هزینه ها و مدیریت بهتر منابع پزشکی تاثیر مثبت و قابل توجهی بر جامعه و سیستم بهداشت و درمان داشته باشد. به همین دلیل، ترویج معاینات منظم و دوره ای توسط پزشک متخصص با عنایت به سن و سابقه خانوادگی افراد و آگاهی بخشی در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

1403/08/13
09:25:13
5.0 / 5
93
تگهای خبر: آموزش , دستگاه , شركت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است