ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

به گزارش با فناوری، ایرانسل بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه، گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را از سازمان ملی حمایت حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد.



به گزارش با فناوری به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ایرانسل بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه، «گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان» را از سازمان ملی حمایت حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد. این، هشتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت می کند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه، در بیست و بیست ویکمین دوره مراسم اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به شرکتهای برتر که با حضور حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف کنندگان، حسین زاده قشمی مدیرکل روابط عمومی و تشکل های سازمان حمایت مصرف کنندگان، اکبر تقوی شوازی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و محمدرضا زین الدینی نماینده وزیر و رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، «بیستمین گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به شرکتهای برتر» توسط «سازمان ملی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان» به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین عرضه دهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آنرا دریافت کرد.
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف کنندگان، به اهمیت رضایت و پشتیبانی از مشتری برای ادامه حیات کسب و کار اشاره نمود و اظهار داشت: این جایزه، بهترین جایزه حوزه صمت است، چونکه از طرف مصرف کنندگان است.
فرهیدزاده ضمن تبریک به شرکتهای برگزیده در این مراسم، اضافه کرد: شرکتهای برگزیده برای انتقال تجربه و دانش به دیگر شرکت ها و بنگاه های اقتصادی، اقدام نمایند و تجربیات شان در حوزه خدمات مشتری، فروش، نظام های مدیریتی و … را در اختیار دیگر شرکت ها قرار دهند.
این مراسم توسط سازمان و انجمن ملی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان در جهت برنامه ششم توسعه در خصوص تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتری مداری که در حوزه رضایتمندی مشتری و پشتیبانی از حقوق مصرف کننده گامی مؤثر برداشته اند، برگزار گردید.
از جمله اهداف برگزاری این مراسم، میتوان به بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان، تقویت استراتژی سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین المللی، نقش مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنل های آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با روشهای فنی جهانی تعامل با مشتریان اشاره نمود.
ایرانسل بعنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و پشتیبانی از مصرف کنندگان، پیش از این و در هفت سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.


منبع:

1402/02/23
06:58:43
5.0 / 5
379
تگهای خبر: آموزش , استاندارد , تولید , حقوق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است